LukisanDuniaku sudah ke blogspot!

Assalamualaikum.. buat pembaca-pembaca lukisanduniaku.wordpress.com , saya kini kembali menyemarakkan lagi dunia Teknologi Tanpa Sempadan ini dengan menambah tajuk-tajuk yang lebih luas disini seperti Dunia Gadget, Dunia IT, Dunia Kerjaya, Dunia Ajaib dan Dunia Hobi...

Kenapa saya memilih Blogspot pula kali ini? haa..ini kerana saya ingin menambah pengetahuan saya dalam menggunakan blogspot, memandangkan kebelakangan ini blogspot telah mencanggihkan diri..hehe.. (sblm ni xcanggih sgt… skg dah canggih sama seperti wordpress)

Selain itu, saya juga mempunyai masa lapang yang sangat banyak untuk mengkaji, mengaji, mengkritik dan menulis pada hari ini.. Oleh itu, saya berharap para pembaca semua sentiasa menyokong lukisanduniaku kerana saya akan sentiasa memberikan input-input yang menarik kepada anda😉

Kemungkinan juga saya akan memberi tumpuan kepada satu blog sahaja mengikut keselesaan pembaca. Tetapi saya tidak mungkin akan memadam blog ini walaupun saya telah import semua entry dalam blog ini ke sana. Apapun yang terjadi saya pasti akan berkongsi ilmu dengan anda walau sedikit. InsyaAllah..semoga Allah memberi saya ruang dan masa mencoretkannya disini. ^_^
Sekian, Salam Sayang dari saya..
sitihorizon@gmail.com

Jangan lupa follow saya di

http://lukisanduniaku.blogspot.com/

  1. nafiaz
    Mei 18, 2011 at 12:36 am

    saya sokong anda!!! maaf ya bru terjumpa blk blog ni, ritu address blog lama ada kt dlm PC opis, tp bila dah resign x ingt lak address yg betul ok TQ

    • Mei 20, 2011 at 2:20 pm

      ^___^
      SYUKRAN kerana terus menyokong sy.. walaupun.. blog ni biasa-biasa saja….

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

