Utama > Perjalanan Hidup > Dunia caca marba

Dunia caca marba

dunia aku skrg pening…pening…pening…

perasaan aku skrg sakit…sakit…sakit…

hati aku skrg menangis….sedih…pilu…

aku pening bila tgk berita…bila baca berita…penipuan demi penipuan disebarkan…aduhh..

aku perasan skrg shbt…kwn…kenalan…sudah tega menyakiti…mendengki…aduhh…aku buat salah ke?…ish3…

aku tahu…hatiku selalu menangis…kerana memikirkan semua itu…sedih…kerana aku keseorangan menghadapi semuanya…pilu…apabila menerima shj semuanya…tega disakiti…tiada perasaankah aku? robot? patung?

wahai pemimpin di dunia..tolonglah….berikan hak rakyat…bukannya menindas utk keuntungan diri semata2…setiap bulan berjuta2 duit rakyat utk membayar cukai….tolonglah..tolonglah alirkan duit kearah kebaikan rakyat..bukan kebaikan diri dan keluarga anda!!

wahai kawan..ya, akan ku ubah diri ini menjadi pendiam dan kurang ramah…ya..silap ku juga krn meletakkan anda dihati ini…buanglah..buanglah…mungkin perlu belajar hidup berseorangan….huu

wahai hati…tabahlah…wahai hati…sabarlah…wahai hati….MUJAHADAH!!!!!!!!!!!!

Kategori:Perjalanan Hidup Tags:
  1. namik_pasha
    Jun 1, 2010 at 10:24 am

    apakah yg sebenarnya berlaku?ade org dtg meminang ke?huh

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

