Utama > Isu Semasa > Boikot Yahudi!! ~Kisah Palestin yang menyentuh hati (T-T)

Boikot Yahudi!! ~Kisah Palestin yang menyentuh hati (T-T)

   Assalamualaikum.. sahabat-sahabat pembaca yang dikasihi sekalian,

Setelah sekian lama penulis tidak memasukkan entry baru (sbb sgt sibuk kebelakangan ini). Entry kali ini mengajak anda semua memboikot barangan /jenama keluaran Yahudi dan konco-konconya.. Hal ini kerana, semua keuntungan syarikat.jenama ini akan di salurkan kepada negara yahudi/ israel..

Tahukah anda semua? Yahudi sekarang sedang menyerang negara Palestin dan mangsa baru-baru ini bertarikh (27/12/08) adalah seramai 700 orang dan dijangka lebih drpd itu.. Jd, atas kesedaran kita seagama dan palestin (masjid al -Aqsa ~baitulmaqdis), kita wajib memboikot semua barangan ini.. cuba bayangkan jika duit kita membeli barang ini disalurkan ke israel dan membeli senjata dan peluru utk menembak dan mengebom rakyat2 palestin.. alangkah berdosanya kita.. nauzubillah… (Dibawah penulis menyertakan berita2 dr palestin)

 

BRANDS
& LABELS TO BOYCOTT

 

URL:

http://www.inminds.com/boycott-brands.html

 

 

In pictures: Gaza Massacre

g-massacro20.jpg

A Palestinian man cries over the body of his son following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008.

December 27, 2008

After announcements that a decision whether to increase the military attack on the Gaza Strip would be made tomorrow, Sunday, Israeli forces instead launched a major operation today.

The Israelis killed 150 Palestinians with more expected to die. The Israeli government says it is just the beginning.

Bodies of Palestinian Policemen killed in the Israeli airstrike

Bodies of Palestinians are seen at Shifa hospital in Gaza December 27, 2008

Bodies of Palestinian Policemen killed in the Israeli airstrike

In this image taken from APTN video, Palestinian men carry two injured children into hospital after Israeli aircraft struck.

Palestinians transport the body of a Palestinian after Israeli air force attacked Gaza City December 27, 2008.

A Palestinian is rushed to hospital after he was wounded in an Israeli air strike on Gaza City .

Palestinians help a wounded man after Israeli air force attacked Gaza City December 27, 2008

Bodies of Palestinians are seen at Shifa hospital in Gaza December 27, 2008.

An explosion from an Israeli missile strike in the northern Gaza Strip

Smoke and fire are seen after an Israeli air strike in the northern Gaza Strip December 27, 2008

Palestinians inspects a destroyed Hamas police compounds following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008.

Palestinians inspect the site of an Israeli air strike in Rafah, a town in the southern Gaza Strip…

The leg of a Hamas policeman is seen between the rubbles following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008

Smoke rises after an Israeli bomb exploded in Beit Lahiya in the northern Gaza Strip December 27, 2008.

A Palestinian rescue worker inspects damage on a Hamas police compounds following an Israeli air strike in Gaza December 27

Palestinians inspect the site of an Israeli air strike in the southern town of Rafah .

A Palestinian man cries over the body of his son following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008.

Palestinian medics recover the body of a dead woman from the rubble of a destroyed Hamas police compound following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008

A Hamas policeman asks for help as others try to recover a body from a destroyed Hamas police compounds following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008

A Palestinian Hamas policeman inspects the destroyed former office of Palestinian president Mahmud Abbas.

Bodies of Palestinians are seen at Shifa hospital in Gaza December 27, 2008

A wounded Hamas policeman lies on the ground following an Israeli air strike in Gaza December 27, 2008.

The body of a Hamas police officer is transported to hospital in Gaza City December 27, 2008.

Bodies of Palestinians are seen at Shifa hospital in Gaza December 27, 2008

Palestinians gather at the site of a security compound used by the Islamic group Hamas following an Israeli missile strike in Rafah, southern Gaza Strip, Saturday, Dec. 27, 2008.

Bodies of Palestinian Policemen killed in the Israeli airstrike

Scenes of destruction in Gaza (BBC)

 

Scores die in Israeli air strikes (BBC)

 


:: Article nr. 49933 sent on 27-dec-2008 18:18 ECT

::

The views expressed in this article are the sole responsibility of the author and do not necessarily reflect those of this website.

The Rockets of Hunger and Israeli Propaganda Western media reports that “Hamas fighters” are firing rockets into Israel . But are they really? Or is this story a fabrication used to justify reprisals in Gaza ? More …

ISRAEL: No civilian casualties in Gaza!

Tags:

Webmaster’s Commentary: 

According to Israel , this is NOT a civilian casualty.

According to Israel , this is NOT a civilian casualty.

 

 

IAF Warplanes Seen Flying Over Lebanon

Webmaster’s Commentary: 

Remember yesterday when the Lebanese Border Patrol found some rockets just inside the border pointed back at Israel , and I theorized that this was a false flag attack to justify an Israeli attack on Lebanon which was thwarted by the Lebanese forces?

Today we learn that the plans for the attack on Gaza and (insert name of other targets here) were made six months ago, and today, even absent the convenient flight of rockets from Lebanon into Israel, Israeli warplanes violate Lebanon’s airspace.

Israel is kicking off WW3.

They will blame someone else for it, of course.

 

Why there were rockets. How to explain things to totally ignorant Americans.

How would America and Americans react if we were under a foreign military occupation. Them saying it was the will of their god to do it would hardly find an accepting ear. Oh “god” told you to kill my children and demolish my house, oh well in that case it’s oK…. Not going to happen.

 

 

Disinformation, secrecy and lies: How the Gaza offensive came about

Sources in the defense establishment said Defense Minister Ehud Barak instructed the Israel Defense Forces to prepare for the operation over six months ago, even as Israel was beginning to negotiate a ceasefire agreement with Hamas.

 

PHOTOS OF THE DAY

gaza86.jpg

December 27, 2008

I selected the following photos to sum up all that can be said to describe the Israeli massacre in Gaza today and what we expect to see very soon.

(Click image(s) to enlarge)

First, peace? What peace?
gaza6

The Israeli terrorist war machines used 60 jet fighters to attack Gaza and drop 100 ton of explosives there. The operation was concluded in two minutes:

gaza116

gaza38

gaza39

A new world record in massacring people in one day.

gaza11

gaza68

gaza76

gaza105

gaza110

Israeli citizens watching with JOY and taking memorial photos of their terrorist attack on Gaza :

gaza13

The casualties: 225 killed (including ten of children and toddlers, and still counting) and more than 700 injured, hundreds of them in critical condition. The Israeli terrorist state chose the peak hour in Gaza – while kids are returning home from school – to cause maximum death:

gaza65

gaza1

gaza47

gaza60

gaza65

gaza85

gaza86

Palestinians in the Occupied West Bank went demonstrating against the Israel terrorist crimes in Gaza and attacked Israeli terrorists with stones. Reports indicated that all fractions between political parties vanished during these demonstrations, which included Hamas and Fatah supporters who attacked Israel ‘s terrorist army side by side.

gaza48

gaza3

gaza36

gaza43

gaza120

gaza121

 

 

The following were taken yesterday….. zionism in action. Even the camera cried as can be seen above. Share these photos with all…. ISRAEL MUST NOT GET AWAY WITH THESE CRIMES.

 

 

EYEWITNESS REPORT OF THE GAZA MASSACRE

The Israeli bombings is flagrantly violating all laws which call for protecting civilians. This was so obvious from the number of civilian casualties. The brutal bombings happened in time of school children were going home after a normal day of study. A considerable number of children were killed, but medical sources didn’t announce official numbers in this respect. Identities of killed people are still unknown but few ones.

 

Israel bombs university in Gaza
BBC News ,  UK  - 1 hour ago
Israeli air force jets have bombed the Islamic University in the Gaza Strip, a significant cultural symbol for Hamas. Warplanes also struck Hamas government

 

‘For the children, it is like living in hell’
Independent,  UK - 53 minutes ago
By Jerome Tyler As explosions echoed in the distance and Israeli aircraft roared overhead, many residents in Gaza City were hunkered down in their houses

 

Bloodiest attack in 60 years in Gaza strip
China Daily,  China  - 1 hour ago
GAZA – Israel was on the brink of launching a full-scale invasion into Gaza on Sunday, following massive air strikes over the weekend that killed more than

About these ads
  1. Januari 7, 2009 at 3:43 am

    Banyak juga produk Israel-yahudi ni kan. Ermmm. Apalagi, inilah masanya negara Islam keluarkan produk sendiri. Ekonomi Amerika semakin tenat. Upaya yang mana mahu kita nafikan?

  2. TOKEN
    Januari 8, 2009 at 1:32 am

    hmm memang senang nak cakap boikot tapi, macam mana pula kalau sorunk dari family or kawan kamu yang kerja dekat situ? seperti kawan2 yang kerja dekat mcd, pastu kilang2 seperti nestle dan lain2 lagi tu. kalau kita tak beli barang2 tu apa pula nasib kawan2 kita yang kerja dekat situ dan tak pasal pula negara kita pula yg kucar-kacir. so pada pendapat saya lagi baik kalau kita hanya berdoa tawakal dan terus percaya kepada tuhan yang satu. hanya dia yang menentukan segalanya…percaya kepada qada dan qadar…

    • Mac 13, 2012 at 9:53 am

      stakat twakal n tgok aje saudra kte seislam kne bnuh dgn kjam baek kte do somthing..kte x mmpu nk agkt snjata..malahan seketul btu pade laknatullah israil..jd boikot la slh 1 cara utk kte sme2 brjhd dgn saudra smuslim kte at palestine….

      • Mac 13, 2012 at 9:54 am

        berdoa pon slh 1 care..
        tp itu x ckup utk hlg laknatullah dari merampas al_Aqso dr muslim…

  3. Januari 8, 2009 at 7:51 am

    israel babi israel bodoh bangang setan ko jin laghnat

  4. aripau
    Januari 8, 2009 at 8:51 am

    Nice post.. thanks for ur info about israel products

  5. siti
    Januari 9, 2009 at 5:11 pm

    boikot barang us

  6. siti
    Januari 9, 2009 at 5:13 pm

    umat islam perlu bersatu padu…sperti negara arab,iran,iraq dan laen2 lg…..bersatu padu melawan amerika…..sian sy tngok negara islam…di gaza,palestin diserang terok….pbb perlu membantu mereka……….

  7. siti
    Januari 9, 2009 at 5:14 pm

    ya allah………berikanlah kekuatan kepada umat islam ya allah…

  8. hafsah abdullah
    Januari 11, 2009 at 3:13 am

    sedeh ble tgk zionis israeL… xde ati perot lngsung…

  9. Januari 11, 2009 at 3:23 am

    salam ..

    siti ada link kan pada kengkawan tentang blog anda ..

    dan siti juga harap dpt sebarkan kepada semua ..

    mari kita memboikot barangan yahudi laknatullah ini …

    http://www.wanitamelayu.com/forum/showthread.php?p=2479752#post2479752

  10. ahmad
    Januari 12, 2009 at 3:26 am

    inginkan kepastian, boleh ke kita kelaskan sebagai berdosa sekiranya kita tidak mem’boikot’ barangan yang salur dana ke israil/yahudi seperti ayat penulis di atas..mohon penjelasan pada yang lebih arif.

  11. Januari 13, 2009 at 7:09 am

    Masalah persengketaan tanah antara warga Muslim & Yahudi di Pelestin bermula pada saat Daulah Khilafah Usmaniyah di Turki mengalami kehancuran akibat propaganda kafir Barat.
    Hal tersebut kemudian dimanfaatkan oleh Teodhore Hertz dkk yang menghasut warga Yahudi agar menguasai tanah Palestin.
    Cara paling efektif untuk menyelesaikan permasalahan tersebut adalah mengembalikan hak pengelolaan tanah tersebut kepada pemilik terakhir yang sah, yaitu Daulah Khilafah.
    Tanah Palestin adalah tanah wakaf yang diserahkan secara ikhlas dari pemilik sebelumnya kepada Khalifah Umar ra. & kemudian dibebaskan kembali dari tangan penjajah oleh Khalifah Muhammad al Fatih.
    Bisa saja saudara Muslim kita di Pelestin lari & mengungsi ke negara lain agar selamat, namun hal itu tidak mereka lakukan, karena mereka telah bersumpah untuk merelakan jiwa mereka guna melindungi tanah wakaf milik Daulah Khilafah, hingga Daulah Khilafah bangkit kembali.
    Wahai Saudara Muslim di manapun juga, relakah kalian berlama-lama membiarkan penderitaan saudara muslim kita di Palestin terus berlarut-larut?
    Wahai Saudara Muslim di manapun juga, marilah kita tegakkan Khilafah sekarang juga!
    Agar Saudara kita, baik umat Muslim maupun Yahudi, dapat kembali berdamai seperti sedia kala!
    Agar berbagai masalah yang melanda kita saat ini dapat teratasi!
    Dan yang terpenting, agar hukum Allah dapat ditegakkan kembali di muka bumi ini!

  12. Januari 15, 2009 at 7:30 am

    ingat tak?…….. waktu bosnia kena…… kita solat hajat, waktu afgan kena…….kita solat hajat, waktu iraq kena…….kita solat hajat, kini waktu palestin kena……kita solat hajat…….. Rasa2nya la kan solat hajat kita diterima kee??? kat mane silapnye???…… tak kan nak doa je…….bila kita pulak kena nak solat hajat lagi???………. kita perlu bersatu dari bawah. Dalam quran ada kata……….ALLAH tak kan mengubah nasib sesuatu kaum itu jika mereka sendiri yang tak ingin berubah, jadi…………………..(bukan nye saya kata jangan solat…. kita harus usaha n solat, baru la namanye “usaha dan tawakal”)

  13. Januari 15, 2009 at 8:02 am

    kesian palestin..ya allah lindungilah agama islam …

  14. mohdaladib
    Januari 15, 2009 at 3:27 pm

    Salam.
    Saya ada mengulas isu ini di blog saya;

    http://www.al-adib.net/2009/01/12/boikotlah-hedonisme-it’s-truly-america/

    Tajuk artikel:
    BOIKOTLAH HEDONISME: IT’S TRULY AMERICA
    Silalah bertandang… Terima kasih

  15. cik teh ^,^
    Januari 16, 2009 at 12:51 pm

    Ya Allah, selamatkn umat ISLAM d bumi palestin….dn zionis trime hukumn yg pling dasyat………
    (samer2 kte brdoa)

  16. h2ejournal
    Januari 17, 2009 at 8:34 am

    Semoga usaha ini dapat sama-sama kita laksanakan, bukan hanya bicara di mulut tapi tegas pada pendirian.Walaupun sedikit sukar tetapi usaha itu tangga kejayaan.

  17. Januari 17, 2009 at 3:24 pm

    kita sebagai suadara seISLAM wajib menyumbang walau sekelumit usaha demi keamanan umat ISLAM yang lain..

    dengan boikot barangan lahat2 tu.. insyaallah dapat menghentikan saluran kewangan untuk memusnahkan ISLAM.. insyaALLAH… ALLAHUAKBAR

  18. girlz
    Januari 18, 2009 at 5:56 am

    jgn beli barang seperti di tesco,carrefour,mcdonald,kfc dan laen2 lg…..boikot brg dari us……..

  19. girlz
    Januari 18, 2009 at 5:59 am

    us,israel………sial cam babi……patot bom je….bush 2..

  20. Januari 19, 2009 at 1:57 pm

    assalamualaikum..buat semua umat islam di seluruh dunia..”
    “BERSAMA-SAMA KITA BOIKOT BARANGAN ISRAEL LAKNATULLAH…!!
    doakan kesejahteraan saudara kita, boikot barangan yahudi n israel..itu sahaja jihad yang mampu kita buat..”YA ALLAH..SELAMATKAN SAUDARA KU DI PALESTIN..AMINNNN..”

  21. lebai perantau
    Januari 19, 2009 at 4:12 pm

    saya tak boikot selagi bangsa palestin sendiri tak boikot,kita dok penat boikot mereka dok bangga guna barangan usa apa kejadahnya!
    McD dan KFC sendiri berdiri dgn megahnya berhampiran kiblat sujud sembahyang islam sedunia,kenapa itu tak dirobohkan dulu?silap2 saya dtg balik 2thn lagi berganda2 brand usa ada disekeliling masjidil haram..lu fikirlah sendiri gua tak boikot,sebab takmau jadi lebih sudu dari kuah dan menjaga tepi kain org yg sudah mengaku sepupu..dan benih nabi ibrahim.
    kita benci pembunuhan,tapi sepatutnya sapa suruh jolok sarang tebuan sedangkan dah tahu akan pasti disengat mati?…
    ini semua dirancang rapi oleh hamas yg terlebih pandai pasal tu ada 500 org pemegang PhD…
    kenapa org arab majoriti berdiam diri?mereka tahu cerita sebenar….terlalu byk yg tidak diketahui oleh bangsa ajam terutama org kita,media dinegara kita melepaskan 10% kisah 90% dibuang mentah2 walaupun fakta..akhirnya ini semua akan mencipta beberapa nordin mat top lagi utk dibanggakan dan disyahidkan suka2…
    diarabpun ada ‘nordin mat top’ tapi bunuh bangsa sendiri lihatlah di iraq kini.
    saya sokong perdamaian dan berkongsi hidup antara kedua2 bangsa sepupu ini kerana sejarah beribu2 thn membuktikan mereka adalah bangsa yg paling rapat kerana hubungan pertalian darah dari nabi ibrahim yg mmg dibanggakan mereka hingga bila2.

  22. HELLCLOWN
    Januari 20, 2009 at 8:00 am

    AKU xsetuju ngan token…
    secara jujurnya,aku mmg xstuju kao skadar nak berserah…
    Allah akan membantu umatnya yg berusaha…
    Allah suka orang berusaha…
    kalo stakat nak berserah,xder usaha…xdpat aper2 jugak…
    kalo kita boikot brgan diorang tu,company tu tutup,kwan2 or family yg keje ctu kena buang?
    btull…
    tp,ko kena pcaya ngan KUASA BESAR MAHA PENCIPTA yg tadbir alam ni…
    kita boikot ‘lillahitaala’ kerana ALLAH…
    komfem ALLAH akan tolong…xpyah takut la dgan kena buang keje atau kucar kacir…
    Allah dah menjanjikan kpd kita,barang ada negara2 yg dipenuhi dgan org2 yg beriman dan taqwa…maka, Allah akan merahmati negara tersebut…
    so,jgan takut!

  23. HELLCLOWN
    Januari 20, 2009 at 8:08 am

    untuk AHMAD

    berdosa tak kita tolong belikan arak untuk member kita ?
    padahal, bukan guna duit kita kan?
    sudah tentu haram…
    kita dikira syubahat dalam membuat kemungkaran atas bumi ALLAH…
    tu baru tolong belikan…
    apatah lagi,dalam aspek ni,kita ibarat menyorong bantal kepada org yg mengantuk…
    zionis/yahudi memerlukan dana/peruntukan untuk membeli senjata bagi memusnahkan bumi Palestin yg ditempatkan Masjid Al-Aqsa (kiblat umat Islam pertama skali sebelum kaabah)…
    sdgkan kita tau,apabila kita membeli brgan tersebut,secara tidak langsung kita telah menyumbang dana kepada israel/yahudi…
    so,hukumnya Haram…

  24. HELLCLOWN
    Januari 21, 2009 at 2:10 pm

    salam ntuk jebatfighter…

    jebat, pegi la jumpe tok guru mane2 pondok yg ahli hadis…
    tny la die,btul ke maksud hadis yg jebat terjemahkan tu…
    sebenarnya silap…
    saya dulu,asyik dgr jer hadis tu…
    tp,maksud bagi hadis tu,sbenarnya bukan mcam tu…
    xpcaya?
    saya ada video klip ustaz azhar idris dari trg yg trangkan psal maksud hadis tu yg btul…
    sila tgalkan email anda….
    nanti saya anta linknyer…

  25. HELLCLOWN
    Januari 21, 2009 at 2:15 pm

    salam lebai perantau…

    mane lebai tau mereka bangga?
    lebai dah siasat pelusuk hati mereka?
    kalaulah benar ada smua tu, mgkin bgunan tu direlakan dgan keterpaksaan…
    xmungkin mreka boleh biarkan sajer…

  26. fami
    Februari 5, 2009 at 6:48 am

    isreal n usa is kafir laknat!!semoga Allah memberi pembalasan ke atas yahudi serta sekutunya..save palestin !!

  27. aL-aLiF.aNk yAppA
    April 6, 2009 at 4:27 am

    hncurkan smua adat barat dri ngri islam.buang smuanya,.appun yg mrka prbuat,ENTAH ITU BAIK MAUPUN BURUK,Ssungghnya mrka pna STU misi .yaitu,ingin menghancurkan isLAM.

  28. ika
    April 17, 2009 at 2:01 pm

    selama ni x prnh pon nk beli VICO yg buatn m’sia..asik beli MILO je..rupe2nyer VICO sdp gak..lg stu,KFC,McD n ntah2 paoer lg mmg x baek tok ksihatn,,bgus sgt kempen boikot ni..saye sokong..! =)
    beli brgn buatn m’sia…^_^

  29. tanpaNama
    April 18, 2009 at 9:44 pm

    Salam. mmg lah susah nk boikot sbb ni juga jihad. klo senang lenang x la dipanggil jihad. jihad tu bermaksud melawan dgn bersungguh2, bersusah payah. cam jihad nafsu la ni. tahan nafsu kita dari membeli barang2 yahudi yang duit itu akan mereka gunakan untuk memerangi kita dan saudara2 kita. kalau yg kerja dgn syarikat yahudi tu carila keje lain. rezeki ada dimana2. Allah Maha Kaya. Jika Kita bantu agama Allah, Allah akan bantu kita balik. yakin dgn Allah. x yakin susah la. iman lemah la tu

  30. Ribut
    April 18, 2009 at 9:48 pm

    Salam TOKEN
    Doa ngn tawakal je x cukup. kna usaha juga. Allah tak akan mengubah nasib segolongan itu selagi mereka tidak berusaha untuk mengubah diri mereka dlu.

  31. sya
    Mac 12, 2010 at 5:30 am

    salam…klu doa,solat hajat shaja buat apa klu x cube utk x beli brgn boikot…skrg ni org ckp jer boikot tp bli gak…berubah lh demi allah..assalamualaikum

  32. Cleopatra.com
    April 1, 2010 at 8:35 am

    Kte kene boikot lah saudara lebai oi, awk ni bercakap mcm tak berfikir je kan, awak tau ke mereka bangga?bukan sbelum perang besar-besaran yahudi laknatullah tu dah kuasai separuh dari Palestin, tak mustahil mereka yang bina MCD or lain2 bangunan US tu, tentang takut kawan2 tak ada rezeki sebab kita boikot tu saya tak setuju benar, coz rezeki tu datang dari ALLAH, aduyaiii pikirlah dulu sbelum menulis, bukan tak ada kerja lain kat dunia yang fana ni..dolu2 nabi pun tak makan jugak sebab tak ada duit, kita setakat nak tulung islam pun ada je alasan tak masuk akal, lagi 1 jangan nak cakap clice words ” tu nabi, kita manusia biasa”, hello nabi pun manusia biasa, mereka pun pernah buat kesilapan taw, mereka pernah terlebih rakaat ketika bersolat. so pikirlah ye..

  33. kazuhiko
    Ogos 27, 2010 at 5:37 am

    weyhh korang..
    ak nk tanye…
    kenape israel nk sgt palestin???
    dulu palestin tu tanah israel ker???
    ak nk atu sbb naper!!!
    tolong jawab…=.=

    • hellclown
      Ogos 28, 2010 at 4:34 am

      ada banyak sebab….
      aku ade jugak dgar yg palestin tu tanah israel dlu…
      tp, yg pasti…
      tanah palestin sgat2 subur….
      buah strawberry di sana sbesar buah epal….
      berkat ALLAH…

  34. fatimah
    November 3, 2011 at 3:46 am

    memang banyak produk israel yang menjadi komoditi utama di negara kita. jadi inilah masanya untuk kita bangkit menghasilkan produk kita sendiri. ada cara? mudah saja. amalkan solat subuh berjemaah dimasjid sebanyak makmum sembahyang jumaat. itu saja kuncinya. InsyaAllah, akan Allah mudahkan jalan kita. JADIIIIIIIII??????????? SANGGUP BANGUN PAGI UNTUK BERJEMAAH SOLAT SUBUH? Saya sedang cuba untuk berjemaah solat subuh dengan suami saya. suami saya pun baru nak cuba solat berjemaah dimasjid. tak pa. perlahan-perlahan tapi istiqamah. saya pun baru tau rahsia solat subuh berjemaah.

  1. Januari 8, 2009 at 4:45 am
  2. Januari 10, 2009 at 2:52 am
  3. Julai 22, 2010 at 12:48 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 41 other followers

%d bloggers like this: